سجاجونمسجاجونم، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 18 روز سن داره
ابجيابجي، تا این لحظه: 29 سال و 8 ماه و 30 روز سن داره

ابجي گلم*سجاجوون*

نوبت دكتر

1393/2/6 16:21
نویسنده : ابجی سجا
694 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزيزم

 

هفته ي كه كذشت روز دوشنبه بود كه نوبت دكتر داشتي

 

جشم بزشك بيش دكترشيباني رفتيم

 

 رفتيم مطبش منتظربوديم تانوبتمون رسيدتادكتركفت سرتو

بايد تودستكاه بزاريم تاجشاتو نكاه كنه

 

شروع كردي به كريه كردن

 

 

ااااااصلا نزاشتي باباسرتونكه داره خيلي كريه كردي

 

دكتركفت اينجوري محاله بتونم نكاش كنم

 

تامنم با بابا سرتو نكه داشتم اونوقت دكترنكاش

كرداونم بزرو

 

 

بقيه ادامه ي مطلب 

نكاش كه كردكفت شماره جشات كم زياد ميشه ولي

تااخرهمين شماره هست6

 

ولي اكه ميخواين ليزرعمل بشه توسن20الي25سالكي ميتونن

 

عمل كنن اينم از اين

 

 

بريم سراغ عكسات

 

لباس نوسجاجون

 

پسندها (3)

نظرات (17)

باران قاصدک
6 اردیبهشت 93 23:33
سلام عزیزم ایشاله هر چی زودتر چشمای قشنگ سجای خاله خوب بشه واااااااااااااای چقد پیراهنش خوشگله چقد به سجاجون میاد
مامان متين عشقي عشق مامان وباباش
7 اردیبهشت 93 11:45
اگر سجا عينك شو مرتب بزنه و خوب مراقب چشماش باشه انشالله زود ه زود خوب ميشهلباس جديدتم مبارك سجا كوچولو
♥مامان و بابای شاهزاده محمدایلیا♥
7 اردیبهشت 93 21:08
به سلامتی اونی که وقتی لبخند میزنه میشه غم کوه تو چشماش دید ولی دریای خندون لبهاش این کوه پنهان می کنه
♥مامان عطيه و بابا امير♥
7 اردیبهشت 93 21:12
من همینم که هستم شـــاخ نیستم ، چون گاو نیستم خاص نیستم چون عقده ندارم بالا نیستم ، چون پرچم نیستم فقط یه آدمم چیزی که خیلی ها نیستن ...
♥مامان و بابای شاهزاده محمدایلیا♥
7 اردیبهشت 93 21:14
دیـالـوگ بـه یـادمـانـدنــی از فـیـلــم مــاتـریـکــس.... - تـو بـه تـقــدیـر اعـتـقــاد داری....؟ --- نـــه!!! - چـــرا....؟ --- چــون دلــم نـمـی خـواد فـکـــر کنــم زندگــیـم در اخـتـیــار خـودم نیــسـت!!!!
♥مامان و بابای شاهزاده محمدایلیا♥
7 اردیبهشت 93 21:15
ﺳﻼﻣﺘﯽ ﺩﺧﺘﺮﯼ ﮐﻪ ... 3 ﻧﺼﻒ ﺷﺐ ﺯﻧﮓ ﺯﺩ ﺑﻪ ﻋﺸﻘﺶ ... ﺩﯾﺪ ﺍِﺷﻐـﺎﻟـــِﻪ ... ﻧﻪ ﻧﺎﺭﺍﺣﺖ ﺷﺪ ﻧﻪ ﻏُﺼـــﻪ ﺧـﻮﺭﺩ ... ﺯﻧﮓ ﺯﺩ ﺑﻪ ﺍﻭﻥ ﯾﮑﯽ ﻋﺸﻘـــﺶ !!!... ﻭﺍﺍﺍﺍﺍﻻ ﻋﺼﺮ ﻋﺼﺮ ﺍﺭﺗﺒﺎﻃﺎﺗﻪ
♥مامان و بابای شاهزاده محمدایلیا♥
7 اردیبهشت 93 21:18
عجیب است،همه صداقت را یک ارزش می دانند،اما هیچکس تمایلی به شنیدن حقیقت ندارد
♥مامان و بابای شاهزاده محمدایلیا♥
7 اردیبهشت 93 21:18
هنوز هم صدقه هایم به نیت سلامتی توست… هی…؟ معشوقه ی من… سلامتی…؟
♥مامان و بابای شاهزاده محمدایلیا♥
7 اردیبهشت 93 21:20
خسرو شکیبایی : عشق همه چیزو شفا میده اِلّا خودشو !
♥مامان و بابای شاهزاده محمدایلیا♥
7 اردیبهشت 93 21:21
تيك تاك ساعت فرياد مرگ ثانيه هاست،اما دوستي ها هيچ وقت نمي ميرند.
♥مامان و بابای شاهزاده محمدایلیا♥
7 اردیبهشت 93 21:24
من بچه بودم خیلی باهوش بودم وقتی میخواستیم با خواهرم توت فرنگی بخوریم من چون میدونستم بقیه از من تندتر میخورن هر توت فرنگی رو یه گاز میزدم میزاشتم کنار بعد بقیه دهنی منو نمیخوردن بعد من میشستم سر فرصت توت فرنگی هام رو میخوردم. یه همچین آدمیم من!
♥مامان و بابای شاهزاده محمدایلیا♥
7 اردیبهشت 93 21:25
به نظرم یکی از چیزایی که آدمو به انحراف میکشه همین google. یه کلمه تایپ میکنی از 20 تاموضوع که واست می یاره 18 تاش خاکبرسریه اون 2 تاشم به موضوع تونمیخوره. والا :|
مامان امیرعطا
8 اردیبهشت 93 16:22
عزیزم ایشالله که چشماتو بزرگ شدنی عمل میکنی و خوب خوب میشه. لباس نو مبارک. چقده قشنگه.
ابجی سجا
پاسخ
خاله جون ادرس
ایـلـیـا جـون
10 اردیبهشت 93 4:48
خوشگل خانم لباس نو مبارک
مامان پریسا
10 اردیبهشت 93 9:45
اخییییییی عزیزم.
مامان آرینا
6 تیر 93 12:03
به به چه لباس نانازی. مث ماه شدی سجا جونی.
آبجی سودی
30 تیر 93 11:20
الهي هميشه سالم باشي عروسك ابجي