سجاجونمسجاجونم، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 13 روز سن داره
ابجيابجي، تا این لحظه: 29 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره

ابجي گلم*سجاجوون*

اسباب كشي منزل

1393/10/23 20:52
نویسنده : ابجی سجا
2,109 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه خوبين؟؟خيلي دلم براتون تنگ شده امیدوارم که

 

حالتون خوب باشه

 

اسباب کشی منزل داشتیم ونت نبودالانم بانت گوشی وصل شدم

 

هنوزنت خونه درست نشده

 

ان شاءالله بابام هرچه زودتربتونه درستش کنه

 

یه چندتاعکس هم از سجامیزارم

 

سجاخونه جدید

سجاست دیگه باید ازهمه چیزعسکی بندازهخندونک

 

 

نظرات (43)

مامان گیلدا
23 دی 93 21:11
سلام ما هم دلمون تنگ شده بود زودتر آپ کنید
ابجی سجا
پاسخ
سلام باشه خاله جان
محمد
23 دی 93 23:04
به ما هم سر بزن. با مطلب "طرز تهیه شکلات مغزدار با میوه های خشک" بروز شدم ... منتظرتونم
مامان ریحانه
23 دی 93 23:20
سجا خانومی خونه ی جدید مبارک خیلی وقت بود نبودی ما هم دلمون برات تنگ شده بود عزیزم
ابجی سجا
پاسخ
ممنون خاله جون
شبنم.س
24 دی 93 14:00
مبارکه عزیزم،منتظر عکساتتون هم هستم.
ابجی سجا
پاسخ
ممنون
مامان راحله
24 دی 93 18:31
سلام گلم خونه جدید مبارککککککک
ابجی سجا
پاسخ
ممنون
مامان جون محمدامین
24 دی 93 19:56
سلام به سجا جون گلم وابجی سجا.دلم خیلی براتون تنگ شده ایشالا که هرچه زودتر نتتون وصل بشه و به دیدن ما هم بیایین.
ابجی سجا
پاسخ
سلام خاله جون ممنون
ایدا
25 دی 93 21:56
اخه عزیزم خیلی دلم واست تنگ شده بود
ابجی سجا
پاسخ
فداتون
مامان آنیسا
27 دی 93 16:07
منزل نو مبارک عزیزم ما هم دلمون تنگ شده
ابجی سجا
پاسخ
ممنون خاله جون
ایلیـــا جون
27 دی 93 18:34
سجا جونی چه ناز داری تو گل دخملی من همش 2 ماه نبودما چقدر بزرگ شدی عزیزم راستی گلم خونه ی نو مبارک
ابجی سجا
پاسخ
سلام ممنون
مونا
28 دی 93 15:28
سلام. منزل نو مبارکه بابادلمون براتون تنگ شده بود.... سجای گل رو ببوسین. چه عکسای قشنگی...
ابجی سجا
پاسخ
سلام ممنون
مامان امیر
7 بهمن 93 13:22
خسته نباشيد.
ابجی سجا
پاسخ
سلامت باشین
ایلیـــا جون
8 بهمن 93 16:29
عزیزم سجا جون کجایی چرا نمیای ؟ ما آپیــم
مامان ثمره
9 بهمن 93 13:07
به سلامتی عزیزم... انشاالله زودتر درست بشه نگرانت شدم
♥ایدا♥
10 بهمن 93 11:09
قربون سحبا جون دلم واسش خیلی تنگ شده بود
ابجی سجا
پاسخ
سجا هم دلش برا همتون تنگ شده
مونا
16 بهمن 93 20:08
سلام. پس کجایی آبجی مهربون؟
الناز لاله
22 بهمن 93 21:30
خاله جون دلمون برا سجا تنگ شده منتظریم زود عکس بذاری. راستی ابجی سجا واقعا 20 سالته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اخه من 25 سالمه با این زوق وشوق خودمو خاله خطاب میکنم
ابجی سجا
پاسخ
اره۲۰سالمه واقعاشما۲۵سالتونه؟؟!
مامان مریم
23 بهمن 93 22:40
سلام سجای خاله و آبجی ناز و مهربونش حالتون چطوره خوشگل های خاله خیلی دلم براتون تنگ شده بود
ابجی سجا
پاسخ
سلام خاله جون ماهم دلمون براهمتون تنگ شدهمشکل نت دارم
مامان السا
29 بهمن 93 22:26
سلام گلم خسته نباشی
ابجی سجا
پاسخ
سلام خاله جان سلامت باشین
مامان عالمه
1 اسفند 93 20:48
سلاممممممممممممم__________#__##__# ________________#########_#____#_# ________########____________##_#_# _____##__##___ حالت چطوره؟؟؟؟ ____#_# ____##_#___#_____________________# ____#_#___#_________________##___# ____#_#__##___________#######_____# ____#__#_#_________###________##__# _____##_______###_#_____##_____#________####### _______###_______#_____###______##____##__###__# _________#______#________#___#__#____##_##خوفی##_# _________#______#_______#####___#___##_##____#__# __________#_____##____##_______#____#__#_____#__# ___________##____##__________#######___#___##__# _____________##____##_____###_____#_____###____# __________#############_####______#_________# _______##_______#______#____#_____#___________# _____##_________#______#____#_____##_________# ___##___________#_______#___###__###________# __#____________###_______###___##___#______# _##__________##___#____##____________#___## _#__________#______####______________#_## ##_________#____ ____من آپم___ _ ______# #__________#____________بدو بیا___ا ___ # _#_________#_________________ا_____# _##________#_____________________ ### ___##____##________-----------____#__ ## _____#########_____^_^________####___# ___##_________###________#####_________# __#_____#________##_#####__________######### _#___###__##_______#_____________##__________## _#__#_______##______#__________##______________## _#__#_________##____#___##____#____########__## __#_#__زود بیا_#____#_#_#___##___##________##__ _# __##_#__________#___###___####___#_ باباااااای ___#_# ___##__#________#___#________#__#_____________### ____##__##____##__#___________#__##_________## ______##__####__##______________#__##_____## ________########___________________#######
مامان مریم
6 اسفند 93 21:41
سلام عزیزم خووووبی؟چه خبرا؟؟کم پیدایی؟حتما" بیا سمتمون،خوشحال میشم
ابجی سجا
پاسخ
سلام خاله جون ممنون شما خوبین؟!چشم حتما سر میزنم
مونا
11 اسفند 93 23:44
سلام آبجی جووووون. نیستی چرا؟
ابجی سجا
پاسخ
سلام عزیز اره خیلی وقته نیستم اخه مشکل نت دارم
مامان هدیه
23 اسفند 93 11:31
فروغی چه زیبا می گفت : اگر یاد کسی هستیم این هنر اوست نه هنر ما.....! چقدر زیباست کسی را دوست بداریم نه برای نیاز نه از روی اجبار ونه از روی تنهایی فقط برای اینکه ارزشش را دارد خوشبختی برسه ستون استوار است فراموش کردن تلخی های دیروز امیدواری به فرصت های فردا نه بهار با هیچ اردیبهشتی نه تابستان با هیچ شهریوری ونه پاییز با هیچ مهری به اندازه ی زمستان به مذاقمان خوش نمی آید چون زمستان اسفندی دارد که تمام بدی های یک سال را با خانه تکانی دوووووووووود می کند واپسین ساعتهای ماه آخر سال برروزتان خوش سال نو مبارک
مامان ثمره
9 فروردین 94 2:45
دوستم کجایی پس؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ابجی سجا
پاسخ
نت ندارم
شيك پوش
11 فروردین 94 13:55
برایه خرید تاپ و تي شرت هایه خوشگل پسرانه و دخترانه از فروشگاه ما دیدن نمایید: http://ninitavalod.mihanblog.com
بابا و مامان
13 فروردین 94 9:09
سال نو مبارک
♥مامان عطيه و بابا امير♥
13 فروردین 94 21:00
میگویند : زندگیت را پایِ یک “نفر” نگذار... کاش میدانستند که یک نفر نیستی ! تــــــــــــــو یک “دنیایی”....
♥مامان عطيه و بابا امير♥
13 فروردین 94 21:00
خیالت راحت . . . این آدمها ، این لبخند ها هیچ کس و هیچ کدام وفاداری ام به “ تو ” را سست نمی کند !
مامان امیر عطا
18 فروردین 94 1:52
سلام.....سال نوتون مبارک.... زودتر بیاین
سها
21 فروردین 94 10:07
سر بزن
الناز لاله
21 فروردین 94 20:30
پس کجایین نگرانتون شدیم عزیزای خاله
ابجی سجا
پاسخ
برگشتیم
گیلدا
5 خرداد 94 14:47
سلام کجایید پس؟ هنوز نت ندارید؟
ابجی سجا
پاسخ
سلام اره نت نیس باگوشی وصلم
گیلدا
5 خرداد 94 14:47
سلام گیلدا تو جشنواره شرکت کرده لطفا عدد 49 رو به 1000891010 بفرستید ممنون
الناز لاله
13 خرداد 94 15:48
سلام خاله جون شماهم مثل من دچار نبود نت شدین خاله جون انشا الله سالم و سلامت باشی
ابجی سجا
پاسخ
سلام ارهممنون خاله جون
مهرنوش
31 تیر 94 10:57
سلام خیلی مفید بود ! به منم سر بزن
سحر
6 مرداد 94 9:04
سلام ! وبلاگ خيلي زيبايي داري!
ابجی سجا
پاسخ
سلام خیلی ممنون عزیز نظرلطفته
ایـلیــــا جـون
8 مرداد 94 20:36
آبجی سجا جون هیچ معلومه کجایی ؟ چرا عکسای جدید سجا رو نمیذاری ؟
ابجی سجا
پاسخ
اخه نت ندارم کلی عکس هم ازسجا دارم حیف نمیشه ولی یه کاریش میکنم
سها خانوم
2 شهریور 94 10:23
دختر خاله به وب من هم سر بزن
ابجی سجا
پاسخ
اوکی
گیلدا
12 مهر 94 11:30
سلام عزیزم خوشحال شدم بم سر زدی و فهمیدم حالتون خوبه خیلی نگران شده بودم مواظب خودتون باشین و زودتر بیاین دلمون تنگ شده
ابجی سجا
پاسخ
سلام همچنین خیلی خوشحال شدم
نیلوفر
14 مهر 94 17:16
سلام عزیزم خونه جدید مبارک زودتر اپ کن و با نظر های قشنگت خوشحالمون کن.
ابجی سجا
پاسخ
سلام علیکم عزیزم نمیتونم نظربدم وبلاگتون چرا
نسیم
18 مهر 94 11:36
سلام عزیزم إ منم نبودم ی مدتی اثاد کشی داشتم چ تفاهمی; )
ابجی سجا
پاسخ
علبک سلام
بابا و مامان
19 مهر 94 7:17
خونه جدید مبارکه عزیزم ایشالاه به خوشی و سلامتی اینا هم برا سجا نازمو ابجی گلش
ابجی سجا
پاسخ
خیلی ممنون ان شاءالله