سجاجونمسجاجونم، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 24 روز سن داره
ابجيابجي، تا این لحظه: 29 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره

ابجي گلم*سجاجوون*

مريضي سجا

1392/10/15 11:55
نویسنده : ابجی سجا
352 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزيزم

 

ديروز مريض بودي تب شديد واستفراغ اصلا غذا

نميخوردي اگه ميخوردي بالا ميورديناراحت

 

دارو ميداديم فايده نداشت كه مجبور شديم امپول

بزنيماسترس

 

به دادش شوهر خاله زنگ زديم كه بياد وامپول بزنه

 

نزديكاي غروب اومد داداش وپسر خاله نگه ات داشتن

 

نتونستن اخه خيلي گريه ميكردي ونميزاشتي امپول

 

 

 

بزنن

 

 

وبازم امتحان كردن كه خداروشكر اين بارش تونستن

 

نگه دارنت

 

اگه بدوني جقد سخته شنيدن صدا گريه هات ابجي گلمگریه

 

اينم عكست

 

امروز خدارو شکر بهتر شدیماچقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

الناز مامان مهیار
15 دی 92 16:37
خداشکر که خوب شده اره والله شنیدن گریه کوچلوها خیلی ادم رو ناراحت میکنه
حامده(مامان امیرمحمد)
15 دی 92 18:52
وای خاله جون مریض شدی عزیزم الهی که زودزود خوب شوی تا پست جدیدی از عزیزی هات بگذارند
مامان مبینا
15 دی 92 20:55
انشالله هیچ وقت مریض نشی ما یک کوچولو اپیم
مامان سینا
15 دی 92 22:39
خدا رو شکر که بهتره عزیززمممم
مامان بردیا شیطون
17 دی 92 16:04
ای جووووووووووووووووونم قربونت برم ایشالا زود زود خوب بشی
ابجی سجا
پاسخ
خدانکنه خاله
فرشته
18 دی 92 10:56
آخی الهی بمیرم برات دعا میکنم زود زود خوب بشی
ابجی سجا
پاسخ
خدانکنه عزیزم
داداش معراج
18 دی 92 11:26
دعا می کنم که هیچگاه چشمهای زیبای تو را در انحصار قطره های اشک نبینم دعا می کنم که لبانت را فقط در غنچه های لبخند ببینم دعا می کنم دستانت که وسعت آسمان و پاکی دریا و بوی بهار را دارد همیشه از حرارت عشق گرم باشد من برایت دعا می کنم که گل های وجود نازنینت هیچگاه پژمرده نشوند برای شاپرک های باغچه ی خانه ات دعا می کنم که بال هایشان هرگز محتاج مرهم نباشند من برای خورشید آسمان زندگیت دعا می کنم که هیچگاه غروب نکند
ابجی سجا
پاسخ
ممنون